Cupping Terapi for par

03-December-2019

Årets julegave idé

Den bedste, eller i hvert fald uden sammenligning, adventsgave eller julegave eller gave til vært/værtinden.
Som noget nyt kan man booke tid til Cupping Terapi for par.
Inviter kæreste, kone, mand, ven eller veninde. En oplagt mulighed for en god oplevelse.
Cupping Terapi afhjælper spændinger i nakke, skulder, ryg mm. Så som ekstra bonus, går i herfra med masser af velvære i kroppen.

Pris for 30 minutter, 2 personer: Kr. 500,-

Cupping Terapi

Denne behandlingsform er yderst effektiv til en lang række lidelser.

Cupping Terapi har rødder i kinesisk medicin, men bruges i mange lande, og er nu så småt også ved at finde sit indtog i Danmark. Cupping Terapi stimulerer og styrker immunforsvaret, øger blodgennemstrømningen i bindevæv, led og muskler og frigiver affaldsstoffer fra bindevævet.

Cuppen placeres på kroppen (typisk ryg) eller der hvor der er smerteområder f.eks. ved knæ, albuer o.a. Der skabes et vakuum, og den underliggende hud suges op i cuppen.

Man kan også vælge en Cupping massage, hvor man skaber et vakuum og masserer med Cupperne.

Cupping Terapi anvendes bl.a. ved:

Smerter i lænden, skulder, nakke, knæ og arme

Iskias problemer

Hovedpine

Ødemer

Appelsinhud

Ideel til sportsfolk; tager smerter og fjerner affaldsstoffer i forbindelse med syreophobning

Og selv om man ikke har smerter, kan man alligevel godt få god gavn af terapien. Jeg har selv lagt ryg til, og blev overrasket over den effekt Cupping Terapi giver. Efter Cupping Terapi føler man en utrolig lettelse, og jeg kan kun anbefale en sådan behandling.

Der vil typisk opstå mærker efter Cupperne, men de forsvinder igen efter 4-7 dage og er ikke farlige.

Det siges, at 15 minutters Cupping svarer til 1,5 – 2 timers massage med hænder.

Den ultimative behandling er 5 behandlinger inden for ca. 20 dage. En behandling tager typisk mellem 20-30 minutter.

Dog er der undtagelser. Jeg behandler IKKE gravide og personer i kræftbehandling.

Undervist i Cupping Terapiaf Mustafa Ceran fra ”Akuzomas”